Curajos sau superstiţios?

Mă enervează superstiţiile. Crunt de tare. Ca să mă convingi că "nu e bine să...", trebuie să-mi argumentezi "de ce". Răspunsurile de genul "aşa se zice" mă ambiţionează să fac exact invers, deci... mai bine nu!
De exemplu: în popor se zice că nu e bine să te căsătoreşti în luna mai; mai = încă, adică încă o dată, deci căsnicia n-are şanse. Nu am ştiut aberaţia asta, dar am auzit-o înainte de pregătirile de nuntă. Aflând-o, cu atât mai mult mi-am dorit ca nunta să fie în luna mai.
În plus, nici la restaurant n-am mai găsit zi liberă decât... în luna mai.
Aşa că... mai a fost.
Am forţat soarta şi norocul?
Da! Prin împlinirea a 12 ani de căsnicie! :))
La mulţi ani tuturor 'curajoşilor' din luna mai!
7 Responses
  1. Arlyio Says:

    Ooo... LA (MAI) MULTI ANI! >:D< Nu te pup, ca nu stiu daca ti-a trecut oroarea de la nunta.


  2. Alina Roman Says:

    La multi ani si multa fericire! :*


  3. Teo Says:

    @ Anonim 1
    Dacă invidia şi gura lumii n-ar fi existat, la fel s-ar fi întâmplat şi cu mesajul tău. Nu mă interesează ce crezi tu sau lumea... Îmi permit însă să-ţi dau un sfat: nu mai judeca pe nimeni bazându-te pe zvonuri.

    @ Arlyio
    Oroare? Nu, mai degrabă o oarecare exasperare, dar timpul e un bun vindecător! :)) Mulţumesc de urare.

    @ Alin Roman
    Mulţumesc asemenea. Să ne călcaţi pe urme în cele bune ;)


  4. Ralux Says:

    Acum 12 ani mi-am primit buletinul.. Este doar o constatare, nu vreau să accentuez alte chestii biologice, absolut normale, de altfel. 12 ani înseamnă creșă, grădiniță, școală generală și liceu, nu? Mamma mia! Par a fi mulți ani, dar de fapt cred că trec foarte repede. Mai ales în doi, trei, patru. De unul singur este mai greu.. La Mulți Ani, să luași note mari în continuare! Și un an.. de mătase, vă doresc ;)


  5. Teo Says:

    12 ani înseamnă doar şcoală generală şi liceu. Cu creşă/grădiniţă înseamnă vreo 15, dar ajungem noi şi acolo. Mulţumesc mult de urări.


  6. Ralux Says:

    Corect! Nici nu mi-am dat seama :))


  7. noi2 Says:

    LA MULTI ANI SI SÅ DEA D-ZEU SA VENIM LA NUNTA DE ARGINT


toateBlogurile.ro