Bingo? Loto?

Nu zic că n-ar fi prins bine, da' chiar nu s-a întâmplat - pe cuvânt de cercetaş!
Nu, doamnelor şi domnilor, mama chiar NU a câştigat nici la loto, nici la bingo. Nici mama (deci nici soacra soţului) şi nici altcineva din familie, după cum se speculează.

Faptul că, probabil, cineva cu acelaşi nume de familie şi din aceeaşi localitate ar fi luat o sumă fabuloasă se explică doar printr-o coincidenţă de nume şi nimic mai mult. Mama, săraca, nici nu ştie cum arată biletul de bingo, deci....

În plus, regula familiei zice că banii se câştigă doar cu sudoarea frunţii, aşa că norocul chior nu s-a rătăcit niciodată pe la noi. Sănătoşi să fim, că restul se rezolvă.

În concluzie, aceasta este o clarificare a situaţiei pentru ca niciun curios/invidios să nu mai sufere în chinurile întrebărilor: o fi/n-o fi câştigat?
Nu, n-am câştigat. Nici măcar experienţă, pentru că n-am jucat deloc! Punct!
7 Responses
  1. Ralux Says:

    :)) Chiar ne-am gândit la tine, dar mi-a fost rușine să întreb..


  2. Teo Says:

    :)) şi cât aş/am fi câştigat?


  3. Ralux Says:

    Destul de bine.. 200.000 lei! Am auzit asta la un promo, nu că ne-am fi uitat noi la bingo!!! Oricum, aveam pentru ce să vă felicităm, nu glumă :)


  4. Delia Says:

    Doamna Orzea a castigat 400.000 mlei din cate am auzit eu :)


  5. Teo Says:

    Bravo ei, dar tot coincidenţă de nume rămâne. :))


  6. Anonim Says:

    imi pare tare rau dar nu este nicio coincidenta de nume. doamna este mama ta vitrega, a doua sotie a tatalui tau decedat. scuze, credeam ca nu ai facut legatura intre nume si persoana.


  7. Teo Says:

    :)) pentru mine rămâne o coincidenţă de nume; e doar o altă persoană cu acelaşi nume!


toateBlogurile.ro