Tu câte ai?

Dulapul a început să fie neîncăpător, aşa că le-am privit cu atenţie. Le ştiam prea bine pe toate, doar că niciodată nu le-am numărat. Ia hai să vedem: 1, 2, 3, 4, 5, ..... 23, 24, 25, 26!
Cââââââââât? 26? Nu se poate! Nu-s chiar aşa cu capu'! Încă o dată: 1, 2, 3, ... 24, 25, 26!
26 de genţi, gentuţe, poşete şi poşetuţe! Şi toate ale mele. Wow!

Din toate cele 26 de bucăţi, folosesc în general maxim 5 (nu toate deodată!). Celelalte? Stau cuminţi în dulap şi aşteaptă...
Ca să fie clar, din cele 26, doar 2 le-am primit, restul le-am cumpărat eu cu mânuţa mea. De ce? Pentru că sunt femeie şi am o problemă/obsesie cu genţile, după câte se pare.

Dacă ar fi să mă întrebi, bineînţeles că niciodată n-am geanta potrivită la ţinută sau invers, chiar dacă niciuna din cele 26 nu seamănă cu cealaltă la model, material, culoare şi formă.

Acum că eu mi-am luat doza de şoc pe astăzi, stau să mă întreb, uşor răutăcioasă, câte cititoare ale blogului vor face la fel, vor inventaria genţile din dotare şi care va fi reacţia lor. Şi încă o întrebare: oare pe câţi bărbaţi i-am făcut curioşi să arunce un ochi peste colecţia de genţi a consoartei? :D
5 Responses
  1. Anonim Says:

    hahahhaha te-am intrecut! 32 + pantofi la fiecare tip de genta. Cred ca am aceasi obsesie :)


  2. Teo Says:

    Huh, pot răsufla uşurată. Ştiam eu că sunt altele mai ceva decât mine :D. Mulţumesc de confirmare! :))


  3. Anonim Says:

    Pai..eu am 19 genti...drept nu intrec pe nimeni...dar...am 97 de sutiene...:))...v-am socat nu?..recunosc sunt obsedata dupa ele


  4. Cristiana Says:

    Momentan 3, şi folosesc una :) dar înainte de a pleca de acasă (ştiind că nu le pot lua pe toate)am scos la licitatie 12 dintre care 10 erau noi sau doar o dată folosite, am scos mai bine de 200 de lei bani donaţi copiilor cu probleme speciale :) eu am golit un dulap iar un copil s-a bucurat de diverse lucruri. Acum la noua casă, încerc să stâng şi eu... ca tot omul :) maram una la două luni.


  5. Teo Says:

    @ Anonim
    :)) Bravo! Să le porţi sănătoasă! Când ajungi la 100, să faci cinste! =))

    @ Cristianka
    Bună şi frumoasă ideea cu licitaţia în scopuri caritabile. Felicitări şi... baftă pentru noi achiziţii. ;))


toateBlogurile.ro