Statusuri - pe înţelesul nostru

Una gândeşti, alta zici - ni se întâmplă tuturor de multe ori (femeilor de cele mai multe ori :D). De aici plecând, au fost inventate tot soiul de dicţionare explicative; tot de la aceeaşi teorie plecând, s-a încercat înţelegerea mesajelor profunde, dincolo de aparenţe, a statusurilor de Yahoo Messenger. Să nu crezi că-i de glumă! Nu! În funcţie de unde locuieşte, de meseria sau felul de a fi al omului, fiecare status poate însemna altceva.
Aşadar:

Rural:
online = pe prispă
busy = îs la prăşit
stepped out = plecat la oraş
be right back = bat nevasta/copilu’
not at my desk = pe uliţă
on the phone = mi-am luat mobil
invisible to everyone = sunt cu vicleşug
offline = doborât de băutură

Moldova:
online = cari dai o beri?
busy = biau
stepped out = biau di rup la maţ
be right back = suntiem la chioşc…să biem
not at my desk = sunt sub masă/ dupi casă
on the phone = cari dai beeep cu secret, ai?
invisible to everyone = citesc eticheti / mă doari capu'
offline = comă alcoolică

Manelişti:
available = pe turbosistem
busy = număr bani
stepped out = la miss piranda
be right back = întorc caseta şi vin
not at my desk = îmi aştept dedicaţia pe taraf
on the phone = ascult muzica la telefon
invisible to everyone = duşmanii pândeşte
offline = plâng şi blestem

Emo:
online = true
busy = mănânc şi plâng
stepped out = on the roof
be right back = cumpăr lame
not at my desk = probez noile insigne
on the phone = nu am chef să vorbesc cu nimeni
invisible to everyone = wishful thinking
offline = cadeeeee! emo down

Poliţişti:
online = raportez
busy = fac proces verbal
stepped out = trecut la rutiera
be right back = îl bat p-ăsta şi vin
not at my desk = duc plicu' acasă
on the phone = scuze şefu', nu ştiam! gata, l-am iertat...
invisible to everyone = la bibliotecă
offline = căzut la datorie

Ecumenic:
online = spovediţi-vă!
busy = trag clopotu’
stepped out = la nunţi/botezuri/cumetrii
be right back = degust coliva
not at my desk = la patriarhie
on the phone = bat toaca, dă buzzz!
invisible to everyone = imbrăcat civil
offline = la înmormântare
3 Responses
  1. Arlyio Says:

    =)) =)) Super tare! Merci de porția de râs. Moldova is the best. :))


  2. Teo Says:

    @ Arlyio
    Ai vrut să zici 'ză biest', nu? :))


  3. Arlyio Says:

    Ighen, mi scusi. :))


toateBlogurile.ro