Fără plase!

Nu-mi place să iau plase. De niciun fel, nici la propriu şi cu atât mai puţin la figurat. Chiar urăsc să iau plase, adică să le cumpăr. Simt că îmi furnică pielea, iar sângele îmi clocoteşte în vene şi o ia într-o viteză nebună spre cap; mă apucă o stare de nervozitate maximă combinată cu o oftică serioasă atunci când realizez că trebuie să cumpăr plase. Şi cum să nu mi se întâmple toate astea când mă învârt într-un cerc nenorocit de vicios?!

Fac cumpărături, cumpăr şi plase, duc totul acasă, plasele rămase în stare bună le păstrez "pentru datat viitoare". Când plec din nou la cumpărături, bineînţeles că uit să iau plase cu mine, aşa că iarăşi cumpăr 1-2 plase. Şi iarăşi le păstrez pentru "data viitoare". Şi tot aşa...

Am acasă un sertar plin cu plase şi plăsuţe, pungi şi punguliţe, ceea ce mă face să mă enervez şi mai crunt la magazin, când realizez că trebuie din nou să cumpăr o plasă.

Deunăzi am scos însă o plasă din sertar pentru că urma să ies la cumpărături. Bineînţeles că am uitat-o acasă. Ajunsă la casierie, am început să cotrobăi în geantă după plasă. Ia-o de unde nu-i.
O fi în maşină, zic, şi pun toate cumpărăturile în coş.
Ajung la maşină şi... nimic. Ptiii, unde ţi-a stat capul fată? Măcar să fi luat una din magazin, dar acum e prea târziu!
Cum nu aveam soluţii, am pus cumpărăturile (chestii mărunte mărunte, evident!) direct în portbagaj, spre mirarea şi mila profundă a trecătorilor (ia uite bă la asta, vine cu maşina la cumpărături, da' n-are bani şi de-o plasă!!!!)

Cel mai tare mă enervează cele din plastic, fie că-s plase, fie că-s pungi. 'Oi fi eu cu capu', dar de câte ori arunc o plasă/pungă la gunoi îmi vine în minte imaginea caracteristică ţărişoarei noastre: la orice colţ de drum, în copaci, lângă şosea, pe malul apei zace în duşmănie măcar câte-o pungă/plasă/ceva din plastic. Plus niscai doze, dar despre ele vorbim altă dată.

Orice plastic aruncat în coşul de gunoi mă face să mă întreb pe unde va ajunge, purtat de vânt/gunoieri/soartă?
Orice plastic aruncat la gunoi mă duce cu gândul la faptul că iarăşi îi servesc naturii o picătură de otravă. Iar ea înghite... încă.
3 Responses
  1. Raluca Says:

    Cand merg la cumparaturi, prefer sa-mi indes in geanta continutul cosului decat sa cumpar o plasa... Renunt la o parte din lista si revin a doua zi "cu temele facute".
    Oricum primesc plase de cate ori cumpar cate o haina...si raman mult si bine in stare de functionare... Mi-am achizitionat una de tercot, mare, rezistenta si trendy...


  2. Teo Says:

    @ Raluca
    Te înţeleg foarte bine, doar că partea cu îndesatul nu merge întotdeauna, din păcate. :)) Problema mea e că uit să iau câte o plasă la mine, iar apoi mă enervez că n-am.
    Poate ar trebuie să-mi lipesc câte una de fiecare geantă :))


  3. Anonim Says:

    Si eu am oroare de pungi, sacose, plase, etc, din aceleasi motive cu Teo: adica fara ele nu pot sa fac cumparaturile, iar dupa ce le cumpar nu mai mai pot descotorosi de ele. Nu ma indur sa le arunc ca-mi zic ca o sa-mi fie de folos cand ma duc la magazin si dupa care intru in bucla...
    Eu nu am numai un sertar, ci am o sacosa plina cu pungi mari in masina, una la fel in bucatarie, plus un sertar plin cu pungi mici, iar cand nu mai incap in toate 3, o parte o arunc si una o cobor in stocul din beci. Cu toate astea tot mai "colectionez".
    Acum cu aruncatul la gunoi nu e tare grav, caci pana la urma devine scrum plus poluare cu ceva CO2, etc. Este mai grav cand pungile ajung in natura si nu vreau sa insist cu subiectul asta ca stim toti ce se intampla.
    Pentru final va recomand sa nu intrati intr-un magazin daca nu aveti cel putin o sacosa la voi, chiar daca va ganditi ca doar vreti sa va "uitati". Daca, totusi aveti o sacosa la voi, cumparati atatea lucruri cat sa incapa in aceasta... hi, hi, hi. In orice caz nu va enervati, faceti ca si mine COLECTIONATI!!!


toateBlogurile.ro