Vă părăsesc!

Ei da, aşa se întâmplă.
Unii vin, alţii pleacă; acum este şi rândul meu să plec... în concediuuuuu! :))
Invidiile, felicitările şi urările pot fi lăsate mai jos, la comentarii.
Cât despre concediu, ce să zic?
- îl programăm de vreo 2 luni;
- ne-am gândit-hotărât-răzgândit de vreo 4 ori unde să mergem;
- de 3 zile fac liste cu ce să luăm la noi şi încă nu le-am finalizat; deh familie mare, pretenţii multe;
- la noapte ne îmbarcăm pe cele 4 roţi (plus una de rezervă) şi ne punem în mişcare cu căţel şi purcel.
Până în Grecia avem 1000 de km de parcurs şi, probabil, avem nevoie şi de multe pungi... pentru fiică-mea.
Blogul rămâne activ şi, pentru că platforma îmi permite, periodic vor apărea postări noi, pregătite de mine, deci puteţi trece în continuare pe aici (asta e un fel de 'hai la noi că plecăm de acasă' :D ).
Aşa, ca la plecare, vă urez sporuri - celor care au nevoie, răbdare celor cu şefi turbaţi şi concediu fain celorlalţi 'fraţi de suferinţă'!

P.S. Plec fără telefon, fără net şi fără griji!
7 Responses
  1. Anonim Says:

    Have fun!



  2. Nicolae Anca Says:

    Soare din plin si bucurii! Eu am fost in insula Corfu acum 3 ani... superb! Grecia e frumoasa!

    Zile minunate sa aveti!


  3. Teo Says:

    Mulţumesc. Sertăraşul pentru amintiri e pregătit, aparatul foto la fel, speranţele sunt la purtător.


  4. Alina Roman Says:

    Te invidiez, te invidiez!!!! Dar va veni si randul meu... ha.. haha.. hahahaha.... haaaaahhaah (ras perfid si nebun). Ceva in genu... SI EU VREEAAAUUU! (Mai ai putina rabdare Alina). Distractie faina, de fapt!


  5. Teo Says:

    Merci. Ştii cum se zice: cu răbdarea treci marea, aşa că ia aminte! :P



toateBlogurile.ro