Moartea la TV

Acu' vreo săptămână s-a întâmplat faza cu Mădălina Manole. Nu ştiu ce-or fi scris ziarele, dar sunt sigură c-a curs muuuuult tuş; nu ştiu ce-or fi zis diverşii invitaţi pe la televizor, dar sunt sigură că s-a vorbit de s-a prea vorbit. Şi site-urile s-or fi umplut de informaţii, presupuneri, variante, etc.

Pentru că mă aflam în Grecia în concediu, n-am avut (şi nici nu mi-am dorit să am) prea mult contact cu evenimentul propagat de presă. Din posturile TV româneşti doar 2 sunt instalate: Pro TV Internaţional şi TVR Internaţional. Ambele transmit doar producţii proprii ale trusturilor din care fac parte, adică: ştiri, emisiuni, talk-showuri, seriale şi filme româneşti.

Din câte am apucat să văd, TVR Internaţional a relatat sec informaţii despre Mădălina Manole, ceea ce mi s-a părut în regulă. Pro TV Internaţional însă, ne-a năucit de cap. Happy Hour, Poveştiri de Acasă, Ştirile Pro TV - toate au avut acelaşi subiect zile în şir. Mie mi s-a aplecat, da' rău de tot.
Ştiu, a fost un subiect bun, o gură nesperată de aer pentru cei din presă, dar... te apuca groaza uitându-te. Mai-mai c-au făcut-o victimă naţională pe cetăţeanca asta.
Pentru ce? Pentru că s-a omorât? Să fim serioşi!
C'a avut sau n-a avut o problemă la mansardă nici nu mai contează, eu nu cred că trebuia să i se acorde atâta atenţie. Pur şi simplu.

Ca o glumă, trebuie să recunosc că am constatat un lucru uşor morbid: concediile mele în străinătate se leagă de dispariţia unor oameni celebri:
2010 - concediu în Grecia - moare Mădălina Manole
2009 - concediu în Bulgaria - moare Michael Jackson
2008 şi 2007 - nimeni celebru
2006 - concediu în Tenerife - moare Steve Irwin (vânătorul de crocodili)
5 Responses
  1. Arlyio Says:

    Așa, gură spartă. Să vezi acum interogatorii, presupuneri și alte cele. Ai devenit principalul suspect. Ai un loc asigurat la "Acces direct". :))

    Concediu plăcut.


  2. Teo Says:

    :)) la asta nu m-am gândit! Eh, acum ce să mă mai ştiu face, îmi accept soarta! :))


  3. Lucian Ancu Says:

    In stilul nazzi chef din Seinfeld : "No more vacation for YOU! " ;)


  4. Teo Says:

    Oh noooo! Why? Why me???? ;)


  5. Adrian Neag Says:

    Zi, ca zici bine, parca ziceai ca pleci fara net , ai?


toateBlogurile.ro