Slăbim?

Să fie criza de vină? Să fie o modă? Sau vreo coincidenţă? Orice ar fi, nu se poate să nu ridice măcar un semn de întrebare.
În ultimele două săptămâni am auzit cam multă lume lăudându-se că a slăbit în greutate. O colegă a scăpat de 7 kg, alta de 5, un coleg a dat 10 kg jos (!!!) iar ieri îmi spunea o cunoştinţă că slăbit 8 kg. Hmmm, interesant/ciudat, nu?

Cea mai tare din parcare rămâne însă tot cizmăriţa la care am fost acum câteva zile. Aveam nevoie de două găuri la o curea care era prea mare, dar de cum m-a văzut, cizmăriţa m-a întrebat dacă a venit criza.
În primul moment n-am fost sigură că vorbeşte cu mine; văzând că sunt oarecum încurcată, a început să râdă şi să-mi explice cum stă treaba. Încă de la începutul anului clienţii i-au tot cerut să le facă găuri noi la curele, semn că multă lume a slăbit şi deci criza ne afectează destul de serios!
2 Responses
  1. Lucian Ancu Says:

    Toata lumea pierde apa ... uite si cauza de inaundatii


  2. Teo Says:

    :)) uite o explicaţie bună şi pentru Băse! :D


toateBlogurile.ro