17, 25, 35, 48, 66

Bărbaţii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus! Mai ai vreun dubiu? Uite încă o căruţă de diferenţe amuzante spre răutăcioase:

La bărbat

Vârsta.....Băutura
17...........bere
25...........vin
35...........vodca
48...........vodca dublă
66...........Maalox

Vârsta.....Texte de agăţat
17...........Părinţii mei sunt plecaţi în week-end.
25...........Prietena mea este plecată în week-end.
35...........Logodnica mea este plecată în week-end.
48...........Soţia mea este plecată în week-end.
66...........A doua soţie a murit.

Vârsta.....Sportul favorit
17...........sex
25...........sex
35...........sex
48...........sex
66...........moţăiala

Vârsta.....Definiţia unei întâlniri de succes
17..........."limbă"
25..........."mic dejun"
35..........."şedinţele de terapie au avut succes"
48..........."n-a trebuit să-i întâlnesc copiii"
66..........."m-am întors acasă viu"

Vârsta.....Vârsta ideală pentru însurătoare
17...........25
25...........35
35...........48
48...........66
66...........17
La femeie
Vârsta.....Băutura
17...........must
25...........vin alb
35...........vin roşu
48...........Dom Perignon
66...........Bitter suedez

Vârsta.....Scuze pentru a refuza o întâlnire
17...........Trebuie să-mi spăl părul.
25...........Trebuie să-mi aplic o mască pe păr.
35...........Trebuie să-mi vopsesc părul.
48...........Trebuie să merg la hairstylist să-mi vopsesc părul.
66...........Trebuie să merg la hairstylist să-mi vopsească peruca.

Vârsta.....Sportul favorit
17...........shopping
25...........shopping
35...........shopping
48...........shopping
66...........shopping

Vârsta.....Bărbatul ideal
17........... înalt, brunet şi frumos
25...........înalt, brunet şi frumos cu bani
35...........înalt, brunet şi frumos cu bani şi creier
48...........un bărbat cu păr
66...........un bărbat

Vârsta.....Vârsta ideală pentru măritiş
17...........17
25...........25
35...........35
48...........48
66...........66

Vârsta..... Întâlnirea ideală
17...........El se oferă să plătească.
25...........El plăteşte.
35...........El pregăteşte micul dejun în dimineaţa următoare.
48...........El pregăteşte micul dejun în dimineaţa următoare pentru copii.
66...........El poate mesteca micul dejun.
1 Response
  1. Anonim Says:

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!


toateBlogurile.ro