Experiment

M-am făcut cobai. De bunăvoie şi nesilită de nimeni, dar, cel mai important, fără să-mi dau prea bine seama.

Detalii:
Înainte de concediu mi-am închis telefonul. Aşa a rămas timp de două săptămâni. Ce s-a întâmplat fără ţâr-ţâr? A fost un experiment şi o experienţă foarte interesante.
Nu sunt o persoană foarte căutată, dar tot îmi sună şi mie telefonul, mai ales pe numărul de serviciu. În cele două săptămâni n-a sunat deloc. WAW!

În primele zile am trăit cu impresia că aud soneria telefonului, dar era doar o închipuire.
Apoi am descoperit că cineva dintr-o cameră alăturată avea un telefon care suna cam ca al meu! grrrrrrrrrrrrrrrrr!
Apoi n-am mai conştientizat nimic legat de telefoane. Ba mai mult, am pierdut şi noţiunea timpului. Fără ceas, fără telefon, fără calendar nu mai ştiam dacă e joi sau sâmbătă, dimineaţă sau după-amiază.

Crezi că m-a deranjat? O, nuuuuuuuuuuu.
A fost debusolant de liniştitor, parol. Merită să încerci, iar dacă nu ţi-o plăcea, să-mi spui!
4 Responses
  1. Liviu Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de autor.

  2. Arlyio Says:

    Două săptămâni??? Imposibil să nu te fi sunat cineva în timpul ăsta. Nu ai tu activată chestia aia chestioasă care te anunță câte apeluri ai avut și de la cine. :D

    Noroc cu Cătă, că a știut noțiunea timpul, altfel riscai să fii dată afară din hotel îndrebându-te dacă sunt întregi la minte gazdele. :))


  3. tare!! fara tel. tot as rezista. dar fara net as muri!!!


  4. Teo Says:

    @Arlyio
    Sigur că m-a sunat lumea şi bineînţeles că n-am activată chestia aia chestioasă, aşa că nu m-am stresat. Şi totuşi, unii au încercat să ajungă la mine prin Cătă, dar nu le-a mers. Hi hi!

    @Cippy
    Pariu că ai rezista şi fără net? E greu la început, până treci de... sevraj! ;))


toateBlogurile.ro