Test: 9 + 7 = ?

Astăzi s-ar putea să ai mintea ceva mai odihnită aşa că, pentru a nu-ţi ieşi din ritm :))), ia concentrează-te mătăluţă niţel asupra următorului exercițiu.
Pentru stimulare: se zice că numai persoanele cu un IQ peste 120 pot rezolva această problemă!!!

Aşadar, dacă:

2 + 3 = 10

7 + 2 = 63

6 + 5 = 66

8 + 4 = 96

Atunci care este rezultatul la:

9 + 7 = ????

Nu dezarma că nu-i prea complicat! Trebuie puţină logică.
Eu am găsit răspunsul corect chiar dacă niciodată n-am excelat la matematică.
Baftă!

P.S. Dă-mi un buzz dacă vrei fişierul excel al cărui parolă este soluţia corectă a problemei. Acolo sunt numele celor care au ştiut răspunsul.
11 Responses
  1. Next Please Says:

    144?

    poate poti publica numele celor care au rezolvat problema intr-un post viitor:D


  2. Teo Says:

    Dintre cei cu care m-am conversat pe Mess, au răspuns corect: Cristina I., Sorin B, Marius M, Cipi R. şi Ramona. Alţii au cerut fişierul fără să dea răspunsul, deci nu ştiu dacă au rezolvat sau nu problema.
    Şi tu eşti printre cei cu IQ peste 120 ;)


  3. Next Please Says:

    ma gandeam ca e vorba despre un fisier cu oameni celebri :)



  4. Teo Says:

    @ Annie Benny
    Poate sunt şi oameni celebri printre ei, cine ştie; oricum, lista-i lungă.

    @ Adrian
    Ce să zic? 120+


  5. delia Says:

    144 ... dupa mintea mea bloda :)


  6. delia Says:

    blonda am vrut sa scriu :D


  7. Teo Says:

    @ Delia
    Dacă toate "blondele" ar gândi şi calcula la fel ca tine, am trăi într-o lume deşteaptă!


  8. Daniel Says:

    176. nu va spun regula ca am facut cu nervii vreo 4 minute pana mi-am dat seama :))


  9. Teo Says:

    @Daniel
    Sorry, dar răspunsul corect e 144.


  10. Tibi Custi Says:

    da , e 144 :) interesant :)


toateBlogurile.ro