Ai îmbătrânit?

Cum şi când îţi dai seama că ai îmbătrânit? Hai s-o luăm băbeşte: un prim semn ar putea fi şanţurile acelea enervante de pe frunte care se adâncesc cu fiecare ridicare de sprâncene; alt semn ar fi când descoperi că o nenorocita de gâscă şi-a uitat labele pe faţa ta, în colţurile ochilor.
Când actorii-adolescenţi din filmele la care obişnuiai să te uiţi, joacă acum roluri de părinţi, e semn clar că nu întinereşti!
Când te vezi cu foştii colegi la aniversarea a 10 ani de la terminarea liceului, ai putea să începi te gândeşti că îmbătrâneşti. Când te întâlneşti la 20 de ani, ar trebui să te gândeşti că îmbătrâneşti!
Când puştoaica de grădi care ţi-a dus trena la nuntă este acum şofer cu acte în regulă, e clar - ai îmbătrânit.
Când ţi se cer bani de buzunar şi nu mai ceri tu....
Când pregăteşti pachete cu mâncare pentru şcoală şi nu ţi mai pregătesc...
Când o iei de la capăt cu caligrafia şi tabla înmulţirii, teze şi examene...
Când îţi schimbi a 3-a sau a 4-a oară cartea de identitate pe motiv că ţi-a expirat...

Şi totuşi, oricând e un bun moment să (începi să) te bucuri de viaţă şi de tot ce te înconjoară.
3 Responses
  1. Alina Roman Says:

    Am imbatranit... (spun eu pe un ton dezamagitor)


  2. Teo Says:

    @Alina Roman
    hmmmm, şi care dintre cele enumărate ţi s-ar potrivi ţie???


  3. Alina Roman Says:

    Nu mi se mai pune pachet, anu viitor ma intalnesc cu colegii de liceu, 10 ani de la terminare, ma gandesc la un copil, ma gandesc ca nu mai am 20 de ani, ma gandesc ce sa mai fac de mancare. Aoleu... aproape l-am ajuns pe 3 (30 de ani).


toateBlogurile.ro