Anti Valentine's Day

Declar tare şi răspicat: sunt anti Valentine.
Nu-mi place sărbătoarea asta dintr-o groază de motive:
- i se acordă mai multă importanţă decât autohtonului Dragobete!
- e importată
- nu e nevoie de o zi anume pentru a celebra iubirea - părerea mea
- nu mai suport atâta roz, roşu şi inimioare azvârlite peste tot
În două din trei magazine am văzut ieri roşu. La propriu şi la figurat! Că n-am găsit ce căutam nici nu mai contează, ideea e că 99,9% din produsele expuse erau roşii, roşiatice, roz, rozulii şi toate nuanţele care derivă.
Ştii taurul din desenele animate care scoate fum pe nări şi pe urechi când vede roşu şi se enervează? Am fost pe-aproape.
Apoi sunt enervante miliardele de campanii care se învârt în jurul subiectului: la radio, la TV, prin agenţiile de turism, în mall-uri, în supermarket, la artizanat, la bijuterie, la florărie, etc.
Bleah, pfui, câh!
Aşa stând lucrurile, cred că mai sunt tare mulţi care îmi împărtăşesc "sentimentele" profunde faţă de prosteala de St. Valentine.
Pentru ei (şi nu numai) câteva imagini sugestive:

4 Responses
  1. Vampirul Says:

    La mine e "valentines day" in fiecare zi din ultimii 15 ani. Asa ca ziua de maine pt mine este ca orice alta zi.



  2. io nu stiu daca sunt anti-valentine's day. io cre ca sunt impotriva dragostei da' inca n-am stabilit exact :D:D


  3. Teo Says:

    @ Cippy (Anti-Plicti)
    Cine tu?
    De când?
    A înnebunit lupu'?


toateBlogurile.ro