Noi, istericii

Ne place să ne isterizăm - cam asta ar fi concluzia. Şi ne place atât de tare încât nu realizăm cât de penibili suntem. Nici nu mai poate fi vorba să încercăm să descoperim ce e în spatele valului. Ne lăsăm duşi de el şi-l amplificăm şi noi cât putem de tare. Cei mai mulţi dintre noi.
Ne-am isterizat la revoluţie, ne-am isterizat când ne-a făcut Brucan "stupid people", ne-am isterizat când s-au deschis graniţele, am pus botul la gripa aviară, ne crizăm din cauza gripei porcine. Nu-i nici de glumit cu chestia asta, corect!, dar e aberantă, de exemplu, informaţia din revista americană Variety, conform căreia săruturile pasionale au dispărut din episoadele recente ale telenovelelor mexicane deoarece actorii refuză astfel de scene din cauza gripei porcine! Nu mă afectează deloc, dar mă enervează speculaţia.

În Roumanie nu-i urmă de gripă porcină, dar de ce să nu facem din ţânţar armăsar? Sanepidu' dă directive să nu fie primiţi
în grădiniţă copiii răciţi (asta ţine de bun simţ până la urmă). Bun, dar de aici şi până la a nu primi în instituţie un copil care tuşeşte din când în când e cale lungă (şi e vorba de o tuse rămasă după ce răceala a trecut, copilul a stat acasă, a luat antibiotic, etc).

Ne isterizăm cu criza asta care ne scoate din buzunare la fel de mulţi bani ca şi o perioadă necrizată - dovadă stau magazinele, hipermarket-urile şi coşurile pline ale românilor care consumă parcă în ciudă cel puţin la fel de mult.

Ne isterizăm de capra vecinului sau de banii şi averile neamurilor.
Şi cel mai tare ne isterizăm când ne spun alţii că n-avem dreptate. Aşa-i?
1 Response
  1. Anonim Says:

    Mi-e şi teamă să arunc o cârcoteală aici. Simt în ceafă respiraţia porcuşorului albastru isteric (gripat?) din reclamă: Comentezi???


toateBlogurile.ro