Gânduri în miez de noapte

Toate se întâmplă cu un motiv, ştiu, că doar "nimic nu e întâmplător" e motto-ul vieţii mele! Şi totuşi...
Şi totuşi e complicat să înţelegi rostul întâmplărilor, în anumite cazuri. Vorba lui Cristi Tabără - dacă n-are rost, atunci ce rost mai are! Cu siguranţă că are, dar care?

E complicat să înţelegi de ce viaţa unui tânăr de nici 25 de ani e furată din trupul său de un accident stupid de maşină, la fel cum pare fără sens faptul că un copil de 4 ani poate merge doar în genunchi.

De ce el/ea are/poate şi eu nu? - o întrebare care ne ia minţile de atâtea ori... la fel şi "De ce mi se întâmplă mie?" sau "De ce nu se poate?" etc.
Îl întoarcem pe toate părţile pe "de ce", filozofăm şi devenim foarte întrebători atunci când lucrurile merg pe dos, iar chintesenţa întâmplării rămâne ascunsă ochilor noştri înceţoşaţi.

De ce viaţa unui tânărului e furată din trupul său de un accident de maşină? Poate şi pentru ca noi, cei care aflăm despre nenorocire, să învăţăm să preţuim mai mult viaţa şi prezentul.

De ce un copil de 4 ani poate merge doar în genunchi? Poate că astfel ni se dă o şansă nouă, celor care aflăm despre soarta lui, o şasă să ne spălăm din păcate ajutându-l.

Sau poate că sensurile sunt cu totul altele.
12 Responses
  1. Anonim Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=uy0HNWto0UY

    Ştiu, e doar un film... Dar decât să mă uit la Pretty Woman, mai bine la ăsta. Poate îl ştii... Poate nu are legătură cu ce ai scris... Poate are un pic de legătură...


  2. Teo Says:

    @ Alina
    Mulţumesc pt link. Nu ştiam filmul. Mi-a plăcut tare mult. Mi-a plăcut că mi-a lăsat o senzaţie frumoasă. După 16 ore de agitaţie continuă într-o zi sâmbătă, filmulţul mi-a deschis porţile spre visare. Nimic nu e întâmplător.


  3. Marian Says:

    Carpe Diem e si motto-ul meu, frumos post , felicitari. Cat despre film...chiar ca parca deschide o cale spre un vis...si ce mai vis :)


  4. magda Says:

    buna...as vrea sa vorbesc si eu cu tine in legatura cu procedura ta la rinichi...sotul meu are pietre la rinichi si maine seara are programare la clinica asta la care ai fost si tu....problema este ca noi suntem din vrancea si vriam sa ma ajuti si pe mine cu niste informatii cum sa ajung acolo ca nu cunoastem deloc sibiul...noi mergem la dr grigore..ai auzit de el?iti multumesc anticipat si daca poti sa vb asta este adresa mea de mess: ivona_magda@yahoo.com


  5. Murat Says:

    Sa sti ca si eu gandit mult la ce scris tu aici si mi -a parut ca nu e corect tot ce se intampla, dar cred ca este un plan din cer, si asa cum ai zis, trebuie ca noi sa invata de la cei de langa noi. Daca totul ar fi frumos si bun nu putem sa facem diferenta intre ce e bun si ce e rau, intre ce inseamna mila si ce inseama increzut. ps: scuze daca nu am scris chiar bine romaneste dar dupa 10 ani in romania tot nu reusesc sa leg toate cuvinte.


  6. Teo Says:

    @Murat
    Stai linistit, scrii mai bine decât mulţi români; oricum contează mesajul tău.


  7. Murat Says:

    Multumesc ca nu razi la mine, cred insa ca nu pot sa stiu niciodata limba voastra bine dar place cand aud cum vorbiti asa repede :) deci sper...ca poate poate


  8. Teo Says:

    @ Murat
    Succes, nu mai ai mult. Bănuiesc că nu vrei să te faci profesor de română!


  9. Murat Says:

    Nu stiu prea bine sa umblu aici , mai pun odata ce am scris ca vad ca nu mers bine
    :))asta e tare tare, nu ma primeste astia la scoala dar poate ma pune ministru la educatie:))


  10. Teo Says:

    Dacă ai culoarea (politică) potrivită... n-ar fi exclus! Iar dacă desfiinţezi vreo 2-3 examene, vei fi chiar iubit - ceea ce nu se întâmplă cu miniştrii. :))


  11. Murat Says:

    Asta cu iubit place, dar cred ca la toata lumea place :)Culoare nu e la mine si nici nu pun vopsea pe mine. Auzit ca a fost ministru care nu stia bine sa vorbeste romaneste de asta zis ca poate si eu strain sa ajung ministru :))

    strain035


  12. Anonim Says:

    Draga Teo,
    nimic nu e intamplator, pentru ca marile Alegeri le facem la nivel de Suflet inainte sa ne nastem, conform cu ceea ce vrem sa experimentam aici si acum,noi si cei aropiati.


toateBlogurile.ro