Tu cât te respecţi?

Întrebarea asta a început să mă obsedeze în ultimul timp, mai ales după ce am observat un amănunt cel puţin interesant la un zilier.
Tânărul de etnie romă lucra la casa unor prieteni, care s-au arătat mulţumiţi de felul în care munceşte.

Ce m-a făcut pe mine să-mi pun întrebări legate de respect a fost însă un obicei al zilierului. La masă, pe lângă sanwich-ul de rigoare, omul nostru avea un fruct şi.... o doză de Coca-Cola. Băutura şi-o cumpărase puţin mai devreme de la magazin. Cola la doză, nu la pet!
M-am gândit că n-o fi găsit la pet, care-i mai ieftin, dar prietenii mei mi-au confirmat că în fiecare zi îşi cumpără doar la doză! Ba mai mult. Atunci când nu are un fruct la masă, sigur are un iaurt cu fructe! Aşadar omul se respectă! Zilier, da' se respectă!
Bravo lui, aş zice (cu rezervă pentru Cola!).

Întorcându-mă la întrebarea din titlu, trebuie să recunosc că eu nu mă respect aşa cum o face el. Am o vagă impresie că mulţi sunt în aceeaşi oală...
Sincer acum: la masa de prânz mănânci şi un fruct? În fiecare zi? Sau dacă nu, un iaurt cu fructe? Şi dacă nu zilnic, de câte ori pe săptămână? Iar băutura o cumperi la pet sau la doză?
Ei, tu cât te respecţi?
toateBlogurile.ro