M-am ţicnit?!

A înnebunit lupu'!
S-a sinucis neuronu'!
A luat-o razna!
etc.
Sunt multe feluri de a descrie ceea ce urmează - asta ca să ştii că înţeleg cam ce ţi-ar putea trece prin minte. Dar înainte de a mă judeca, sunt necesare câteva explicaţii: în primul rând nu e numai vina mea! Alţii au avut ideile creţe; eu doar le-am... aplicat.
Dar cum se explică poza de mai jos? Simplu: vinovaţii iniţiali, pe numele lor Magda şi Dan (adică finii noştri) n-au auzit că la naşi se merge cu curcanul, cu damigeana de vin, etc şi au venit cu o perucă şi ochelari de soare (de la Liberty Parade).
Să mă fi apucat să mănânc peruca şi să beau ochelarii? :))
N-aveam cum, aşa că m-am conformat "specificaţiilor tehnice" ale produselor.....

4 Responses
  1. Magda Says:

    nu recunoastem nimic...noi v-am adus de la mare piatra de baie si namol de la Techirghiol...oricum iti sta foarte bine :))


  2. Kate Says:

    hahahahah ar trebui sa te tunzi si sa te vopsesti asa! Nu iti sta deloc rau. Te-ar copia Lady Gaga.....


  3. Teo Says:

    @Magda
    n-aveţi decât să nu recunoaşteţi; avem martori şi amprente! sâc!

    @Kate
    să ştii că m-am gândit la o nouă frizură, dar mi-e teamă c-o să se şocheze până şi oglinda...


  4. adrian Says:

    Noroc ca ai plecat intr-un scurt concediu si ti-ai revenit, ca cine stie ce se putea intampla altfel !!!


toateBlogurile.ro