Azi în Cetatea Făgăraşului (program)

Recunosc: am fost superficială!
Uitându-mă peste programul zilei de astăzi din cadrul manifestărilor proiectului "Cetatea Făgăraşului - Legendă vie", am observat un nume ce nu-mi era cunoscut şi suna altfel: No'Mads.
Aşadar, conform afişului, de la 20:30 - Concert muzică etnică şi medievală cu No'Mads în curtea interioară a Cetăţii.
'Cine-or mai fi şi ăştia?!' - mă întreb, gândul zburându-mi spre vreo trupă ciudată spre dezaxată, a cărei muzică o înţeleg (?!) de la puţini spre foarte puţini...

Bun, dar pentru ce există internet şi goagăl? Pentru căutare!
Aşa că am dat pe Google şi am găsit No'Mads. Adică două fete faine, talentate şi curajoase - aş zice eu. Muzica lor nu e deloc în trend, dar sună atât de bine încât îţi vine să le tot asculţi.
O vioară şi o chitară pot suna aşa:

Abia aştept să le ascult pe fetele astea live, în curtea Cetăţii, unde acustica este aparte.

Apropo de program, azi mai sunt aşa:
ora 16:00 - lupte libere cu cavaleri
ora 16:30 - parada cavalerilor
ora 16:45 - turnir pe cai
ora 17:30 - proiecţie de film în Sala Dietei
ora 19:00 - concert muzică clasică în Sala Dietei

În curtea Cetăţii:
ora 19:30 - dansul domniţelor
ora 20:00 - bufoni, jonglerii, mimi
ora 20:30 - concert No'Mads
ora 21:30 - spectacol teatru medieval cu foc
toateBlogurile.ro