Te rog, de 8 Martie!

Sunt femeie şi, de multe ori, feministă, dar urăsc 8 Martie.
Poate chiar mai mult decât unii bărbaţi.
Încă nu pot defini clar în ce cantitate îmi displace ziua asta, dar pot folosi superlativul.
Mai ales primele ore ale măreţei zile de 8 martie sunt culmea penibilului.
Cu ce am greşit eu, ca femeie, ca să îndur toate stângăciile bărbaţilor (cunoscuţi, prieteni, colegi, superiori) forţaţi să facă gesturi pe care nu le-ar face nici în ruptul capului dacă ar avea de ales?
Dar deh, uzanţa....

În 8 martie sunt mai femeie decât în 7 sau 9 martie? D'aia trebuie să primesc flori şi să mă pupe cei care cred că trebuie să mă pupe c'aşa se face?
Bleah!!!!!!!

Sunt femeie 365 (sau 366) de zile pe an, îmi place să primesc flori de ziua mea şi aiurea (dar nu de 8 martie!), la fel şi cu cadourile.
Râd şi plâng 365 de zile pe an, iubesc şi detest asemenea. Am nevoie de dragoste şi apreciere fie că e 1, 2 sau 30 martie, august sau decembrie.
Sunt femeie tot timpul, nu doar de 8 martie; nu am nevoie de o zi "de preţuire".

Aşadar care este rostul lui 8 martie?
Dacă vrei să-mi faci o bucurie, zâmbeşte-mi oricând şi, eventual, urează-mi o primăvară frumoasă - face de 10 ori mai mult decât orice floare dată de 8 martie!
toateBlogurile.ro