Matemtatica şi Logica

Două călugăriţe au ieșit într-o zi de la mânăstire ca să vândă prăjituri într-un târg. Una era sora Matematica (M) şi cealaltă sora Logica (L). Spre seară s-au îndreptat înapoi spre mânăstire.

M: Se apropie noaptea şi suntem încă departe de mânăstire.
L: Da, soră, dar ţi-ai dat seama că ne urmărește un bărbat de peste o jumătate de oră?
M: Da… Ce o vrea de la noi?
L: Este logic. Vrea sa ne violeze.
M: O, Doamne! Calculez că dacă vom continua să mergem în acest ritm, ne va ajunge în 15 minute. Ce putem face?
L: Unicul lucru logic pe care îl putem face este să mergem mai repede!!!
M: Nu cred că va funcţiona!
L: Bineînțeles că nu, pentru că şi el a făcut ultimul lucru logic pe care-l putea face, a început şi el să meargă mai repede.
M: Şi acum ce vom face? O sa ne ajungă într-un minut.
L: Unicul lucru logic pe care îl mai putem face este să ne despărţim. Dumneavoastră o luați pe acolo şi eu pe aici; nu va putea să ne urmărească pe amândouă!

Zis şi făcut. Cele două călugăriţe s-au despărţit iar bărbatul a început s-o urmărească pe sora Logica.
Sora Matematica a ajuns la mânăstire preocupată de ceea ce i s-ar fi putut întâmpla sorei Logica. După un timp a sosit şi sora Logica.

M: Sora Logica! Mulţumesc lui Dumnezeu ca ați ajuns cu bine. Povestiți-mi ce s-a întâmplat?
L: S-a întâmplat ceea ce era logic. Bărbatul nu putea să ne urmărească pe amândouă şi a rămas pe urmele mele.
M: Şi ce s-a întâmplat după aceea?
L: Ceea ce era logic. Am început să fug cât mai repede, şi el după mine, la fel.
M: Şi?
L: Din nou ceea ce era logic: m-a ajuns.
M: Dumnezeule! Şi ce ați făcut?
L: Am făcut ceea ce era logic, mi-am ridicat fusta.
M: Vai, Doamne! Şi omul ce a făcut?
L: Şi el a făcut ceea ce era logic, şi-a dat jos pantalonii.
M: Oh, nu! Ce s-a întâmplat după aceea?
L: Păi nu este logic, soră? Am scăpat, că doar o călugăriţă cu fusta ridicată fuge mult mai repede decât un bărbat cu pantalonii-n vine !

Cei care au avut gânduri murdare trebuie să păstreze 5 minute de ruşine!
toateBlogurile.ro