La pas

Din cauza lipsei de timp şi din cauza agitaţiei zilnice, dar şi din comoditate, nu am mai mers de vreme bună o distanţă mare pe jos. Minunea (forţată) s-a întâmplat zilele trecute, aşa că am parcurs cam jumătate de oraş 'per pedes'.
Of, Doamne...
Pe una dintre străzi, la fiecare tomberon, câte un cerşetor căuta de zor...
Pe altă stradă, o ţigancă se uşura lângă un gard...
Pe bulevard, pungile de plastic, în colaborare cu vântul, prezentau în direct 'Lacul lebedelor' (sau 'Spărgătorul de nuci'?)...
La o intersecţie, doi şoferi îşi etalau vocabularul colorat după ce-îşi pupaseră maşinile...

În rest, câţiva indivizi care-şi scuipau flegmele pe trotuar, nesimţiţi care aruncau alte diverse pe jos, haite de tineri gălăgioşi care experimentau legea împingerii, puştani care ascultau manele la telefon (ei şi toţi ceilalţi pietoni)...

Sincer, parcă nu-mi mai doresc o asemenea experienţă!
1 Response
  1. Deşi acum citesc articolul din blogul tau se pare că am avut acelaşi gînd.
    Povestea este asemănătoare si in Brasov, cu exceptia faptului ca pana la ora 11.00 nu am gasit cersetori.
    Probabil din cauza frigului, a meseriei grele, "prost plătite", muncii rusinoase, frigului, noxelor de la autoturisme, etc. au si ei program scurt.
    În schimb, în ceea ce priveşte gunoaiele, "pe afară-i vopsit gardul, înăuntru ditamai haita de leoparzi.
    http://www.adevarul.ro/locale/brasov/Brasovul_impanzit_de_gunoaie_5_449405060.html


toateBlogurile.ro