Nu aş putea niciodată...

... să fiu un medic bun - chimia, biologia şi întregul corp uman îmi par atât de complicate... - şi de aceea am un respect profund pentru medicii adevăraţi;

... să fiu un avocat bun - legile sunt atât de alambicate şi numeroase, iar arta de a minţi îmi este necunoscută... - şi de aceea îi apreciez pe avocaţii nemincinoşi;

... să fiu o bună sportivă - nu am forţa necesară pentru a respecta ritmul draconic al antrenamentelor... - şi de aceea îi stimez sincer pe cei care fac performanţă în orice sport;

... să fiu hairstylist - cu foarfeca ştiu doar să tai hârtie... - şi de aceea îi apreciez pe cei care mânuiesc cu măiestrie foarfeca şi pieptenul.

... să fiu scriitor, pictor, muzician, poet - din lipsă de talent, şi de aceea mă înclin în faţa celor ce au fost şi sunt;

... să fiu dascăl bun - răbdarea mi se risipeşte prea repede iar pedagogia e în cantităţi prea mici... - şi de aceea îmi ridic pălăria în faţa celor care ştiu să pregătească oamenii pentru viaţă;

... să fiu un proiectant (din orice domeniu - construcţii, vestimentar, etc) - nu pot să văd dinainte cum vor arăta lucrurile atunci când vor fi finalizate... - şi de aceea îi stimez pe cei care pot proiecta viitorul;

... să duc o viaţă ascetică - tumultul vieţii m-a prins în mrejele sale... - şi de aceea îi respect profund pe cei ce-au ales să-şi ducă traiul departe de lume, în linişte, curăţenie şi lipsuri;

Enumerarea este departe de final...
Rămâne întrebarea: ce pot?!
Eu pot să fiu câte o fărâmă din fiecare, în încercarea de a fi un simplu om.
1 Response
  1. Arlyio Says:

    Lasă-mă să te contrazic. De fapt o fac chiar dacă mă laşi sau nu.

    În privinţa pedagogiei nu sunt de acord. Tu nu îţi propui să înveţi pe cineva, ci dai sfaturi. Sau pur şi simplu porţi o discuţie. Sau doar îi atragi atenţia. Iar asta-i pedagogia cea mai bună. Predai fără să conştientizezi. Câteva lucruri despre radio, şi nu numai, le ştiu de la tine în puţinul timp pe care am avut ocazia să-l petrec în preajma ta.

    Scurt-scurt, dar folositor chiar şi acum... - şi de aceea îmi ridic pălăria în faţa ta.


toateBlogurile.ro