Tu cât cari?

Ştiam că e greu, dar niciodată nu l-am cântărit. Niciodată până azi-dimineaţă, când m-a împins curiozitatea spre cântar. Într-o fracţiune de secundă, pătratul de sticlă cu afişaj electronic mi-a bulbucat ochii: 3,7 kg!!! Atât cântăreşte ghiozdanul fiică-mi într-o zi obişnuită de şcoală.
Adică 4 kg cară în cârcă un şcolar de clasa I !!!
Mi se pare cumplit de mult. Dacă n-ai idee cât înseamnă, du-te la piaţă şi cumpără 4 kg de ceva (cartofi, mere, etc) şi pune-le în spatele unui prichindel de 7 ani.

În primă fază m-am gândit că şi-a pus în ghiozdan vreo 3-4 cărţi de poveşti (cartonate, groase), dar nici gând. În ghiozdan erau doar: penarul, cartea şi caietul de română, matematică, cunoaşterea mediului şi germană (la germană are 3 caiete), plus mâncarea. Luate individual, nimic greu; împreună însă... 4 kg.

Ai idee cât cântăreşte geanta ta de adult? Poate o cântăreşti şi apoi compari...

E clar, noi (noi oamenii şi sistemul pe care-l acceptăm) ştim să ne pregătim şi obişnuim urmaşii cu greul încă din fragedă pruncie!
3 Responses
  1. Kate Says:

    uhhhhh eu cred ca am batut recordul. De la papuci de casa pana la surubelnita si tacamuri, sticla cu apa, 3 telefoane, tricouri de schimb, tot setul pentru machiat din casa, 2 parfumuri, novela pentru citit in pauze etc....in general zilnic cam 5 kg, intr-un "geamantan" ce inca mai este la moda :)


  2. Aparatul foto + 3 obiective + blitz + accesorii + rucsac + etc.
    M-am obişnuit cu povara, nici mai multă nici mai puţină, de 10kg.
    Nu mai pun la socoteală 2 telefoane mobile, portofelul şi cheile pe care le port in buzunare.


  3. Teo Says:

    @ Kate şi Bogdan Crăciun
    Am făcut o socoteală simplă: dacă un copil cară la 7 ani o geantă de 4 kg, la 30 (o vârstă medie, să zicem) ar trebui să care o geantă de... 17 kg!!!!


toateBlogurile.ro