Sună. Răspunzi?

Îţi sună telefonul mobil. Te uiţi repede pe ecran să vezi cine e. Un număr necunoscut! Brrrrrrrrrrr! Cum dai cu ochii de cifrele fără stăpân în memoria telefonului, cum simţi că te apucă damblaua. Cine-o fi? Da' de ce mă sună? Da' ce vrea de la mine? Da' de ce la ora asta? Da' de ce astăzi? Şi alte nenumărate întrebări năvălesc în mintea ta parţial blocată în cele câteva secunde în care telefonul se încăpăţânează să emită sunete / vibraţii.

Pe foarte mulţi i-am auzit exclamând: "Ah, e număr necunoscut, nu răspund!"
La întrebarea firească "De ce?", au răspuns la fel de firesc "Păi dacă e de la vreo bancă unde nu mi-am plătit rata? Sau dacă e cineva căruia îi datorez bani? Sau dacă e cineva care mă tot presează cu o problemă?"

Cum nu mă prea ştiu cu muşte pe căciulă, răspund de câte ori sună telefonul, de fiecare dată curioasă cam cine / ce se ascunde în spatele numărului necunoscut. Situaţia este cam aşa: 40% dintre apeluri au fost formate greşit, alte vreo 40% sunt de la companii care oferă diverse sau fac studii de piaţă şi doar 20 % dintre numerele necunoscute chiar mi se adresează direct (cunoştinţe care şi-au schimbat numărul de telefon, oameni care îmi transmit sau solicită ceva).

Nu-i mai uşor să răspunzi şi să clarifici pe loc decât să prelungeşti travaliul de întrebări? Tu pe de-o parte cu ale tale (cine o fi fost?, ce-o fi vrut?) cel care te-a sunat cu ale sale (oare de ce nu răspunde? oare i s-a întâmplat ceva?).
toateBlogurile.ro