Obsesia mea de 1:51

Să-i fac reclamă, ar fi cam aiurea.
S-o laud, nu sunt în măsură pentru că n-am pregătirea muzicală necesară.
Aşa că îţi spun sincer şi simplu: mi s-a făcut pielea de găină când am ascultat prima dată la radio colinda de mai jos, cântată de colega mea Diana Gribincea.
A doua oară am auzit-o într-un concert de colinde şi mi s-a furnicat pielea din nou.

Îmi place. Atât de mult încât am pus-o pe "repeat" mai bine de un ceas (şi are doar un minut şi 51 de secunde).
Despre obsesii şi manii poate vorbim altă dată, acum, în Ajun de Crăciun îţi doresc să-ţi priască tot şi toate şi te las s-o asculţi şi tu pe Gribi

Diana Gribincea - Maica Sfanta a lui Hristos


P.S. 1. Diana Gribincea iubeşte muzica populară, e enervant de tânără şi are o voce... altfel (extraordinară, după umila mea părere, dar am zis că nu laud pe nimeni!)
P.S. 2. Nu, nu m-a rugat sau plătit să scriu despre ea!
P.S. 3. Ea e:
1 Response
  1. Nicolae Anca Says:

    O voce intr-adevar minunata, alaturi de Adina Rosca! Sunt mandra de cele doua fete. Sa le dea Dumnezeu mult curaj si putere de munca in continuare!


toateBlogurile.ro