I Did It!

I did it, I did it, I did it! Adică am făcut-o şi-s mândră! Am făcut-o... nu lată, ci în sensul că am reuşit. Şi n-a fost uşor. Deloc.
A fost nevoie de o căruţă de voinţă, încărcată cu mult fier (şi căruţa şi voinţa).

Şi totuşi despre ce este vorba? Ei bine, n-am salvat lumea, n-am descoperit leacul pentru vreo boală ci doar am terminat cura cu ouă de prepeliţe! Crezi că e un mizilic? Vobim după ce vei înghiţi şi tu 240 de ouă crude în 50 de zile!

Cura asta cu ouă de prepeliţe se începe cu câte trei ouă înghiţite pe stomacul gol în primele două zile, în a treia zi se iau patru ouă, iar din a cincea zi câte cinci ouă de prepeliţă până în a 48-a zi. Apoi trei ouă, iar în ultima zi de cură se înghit 2 ouă.

Nici la început n-a fost uşor, ce să mai zic de sfârşit...
Oul se înghite întreg (albuş + gălbenuş) şi, dacă n-ai ceva voinţă ca să treci peste sentimentul de scârbă pe care îl resimţi, renunţi foarte uşor.
Şi uite aşa, fiecare dimineaţă cu scârba ei :))! După un timp te obişnuieşti, dar uşor-uşor se instalează lehamitea. Şi din nou trebuie să intervină voinţa, altfel dezertezi...
Acum înţelegi de ce mi-s mândră c-am finalizat cura?

Dar de ce am urmat cura? Pentru că oul de prepeliţă este un "medicament" naturist fără nicio contraindicaţie şi are marele avantaj că echilibrează întregul organism, fiind o sursă naturală şi foarte ieftină de vitamine esenţiale.

Ouăle de prepeliţă se folosesc pentru: afecţiuni digestive (îmbunătăţesc digestia, reglează aciditatea gastrică), hipertensiune arterială, ulcer gastric şi duodenal, conjunctivite, urticarii, tuse convulsivă, TBC, afecţiuni hepatice, diabet zaharat, alergii, astm bronşic, anemie, impotenţă, gută, migrene, neurastenie şi obezitate. De asemenea, ele dizolvă depunerile de colesterol şi împiedică formarea altora, previn arterioscleroza, regenerează sistemul nervos, îmbunătăţesc funcţionarea cordului, au un efect pozitiv în tratarea bolilor de rinichi şi ficat, împrospătează şi îmbunătăţesc memoria, au un rol deosebit de important în creşterea şi dezvoltarea copiilor, dar şi revitalizează organismul indiferent de vârstă.

Rezultatele curei se vor vedea în timp, însă pot spune cu siguranţă că am observat deja primul efect: nu mai am probleme cu unghiile, nu mi se mai exfoliază. Unghiile mele sunt din nou tari şi sănătoase fără să fi luat vitamine, calciu sau alte medicamente - doamnele şi domnişoarele înţeleg mai bine subiectul şi ştiu ce înseamnă să ai unghii sănătoase.

În concluzie: după un (mic) supliciu de 50 de zile, sunt fericită că am terminat cura cu ouă de prepeliţe şi încântată de efectele ei.
3 Responses
  1. wow. felicitari! tu stii ce-ai facut acolo dar daca zici c-a dat si rezultate, e meserie!! ma bucur :)



  2. Teo Says:

    @ Cippy (Anti-Plicti)
    Merci. A fost o experienţă interesantă până la urmă

    @ John
    Mulţumesc. Te tentează? :))


toateBlogurile.ro