Fată sau băiat?

Asta-i întrebarea (oarecum) chinuitoare când e vorba despre copii; noroc că viitorii părinţi au doar două variante de răspuns.
Cum afli ce va fi?
În popor sunt o mulţime de "metode": de la felul în care mama prinde un ac (de la vârf sau de la găurică), până la sarea în cap sau forma burţii.
Tehnologia, pe de altă parte, vine cu ecograful 3D, 4D, 5D, XD...

Dar ce te faci dacă vrei neapărat să fie o fetiţă sau un băieţel? Cum să faci să ţi se îndeplinească dorinţa?

Se pare că există variante. Înainte de sarcină, trebuie să calculezi şi să consulţi calendarul de mai jos.
Am fost sceptică atunci când l-am primit. Toma necredinciosul fiind, m-am pus pe socotit şi verificat: câţi ani aveam când am rămas însărcinată şi în ce lună s-a întâmplat. Rezultatul a coincis pentru ambii copii. Şi nu numai în cazul meu!!!

Din păcate, tabelul se adresează doar femeilor între 18 şi 36 de ani, dar... e bine şi atât:

B = băiat
F = fetiţă

P.S. În pătrăţelele galbene, "F" şi "B" sunt cu titlu de bănuială deoarece pe tabelul primit literele erau destul de şterse.
toateBlogurile.ro