Prima zi de şcoală

Prima zi de şcoală - primele probleme! Deloc grave, doar amuzante.
După terminarea orelor, şcolăriţa de fiică-mea ne-a lăsat pe toţi fără replică. Întrebând-o cum a fost la şcoală, ne-a răspuns: 'Frumos, dar plictisitor. N-am făcut deloc teme' (adică exerciţii)! - da, şi eu mă întreb în continuare cu cine seamănă!

Nu ştiu alţi părinţi (începători) cum or fi, dar noi am dat-o-n baltă cu ghiozdanul. Frumos, haios, dar.... mic. Când l-am cumpărat acum câteva săptămâni chiar nu mi-a dat prin cap că manualele de clasa 1 sunt cât caietele studenţeşti! Ei bine, sunt, aşa că ieri ne-am trezit cu următoarea problemă:
Şi pentru că ghiozdanul era prea mic pentru cărţile mari, am cumpărat alt ghiozdan. Alţi bani, altă distracţie!

Altă repriză amuzantă pentru prima zi de şcoală a fost răsfoirea manualelor. Uite cum arată coperta pentru manualul de limbă şi literatura română pentru elevii de la secţia germană:Frumos, nu?
Pe lângă personajele desenate, mai e ceva amuzant: manualul în sine (de lb. română) este conceput de doi autori unguri pentru copiii care învaţă la secţia germană!
lol
4 Responses
  1. Lucian Ancu Says:

    Autorii i-am remarcat si eu din prima :))


  2. Teo Says:

    Mulţumesc de confirmare; mă gândeam că sunt răutăcioasă :D


  3. Anonim Says:

    cum s-a schimbat sistemul scolar in Romania, nu?


  4. Teo Says:

    @Anonim
    Sistemul, mentalitatea, profesorii, elevii.... România în sine s-a schimbat.


toateBlogurile.ro