Baloţi rotunzi

Imaginea de mai sus înseamnă pentru mine un pas în faţă făcut de România; cătinel, cătinel, dar mai bine mai târziu decât niciodată!
Cum se face că nişte baloţi de paie înseamnă progres? Simplu.
Primii baloţi de paie rotunzi i-am văzut în Austria prin '91. Waw, am zis, ce haioşi sunt. Pe vremea aceea, la noi baloţii erau dreptunghiulari, mai mici şi toţi înghesuiţi în şurile oamenilor.

Austriecii adunau paiele în baloţi rotunzi, muuult mai mari şi îi lăsau pe câmp (simpli sau îmbrăcaţi în folie). Când aveau nevoie de paie, săltau câte un balot de pe câmp.

De vreun an, maxim 2, am observat asemenea baloţi şi pe la noi, semn că agricultoru' român a ajuns şi el la concluzia că o fi mai bine aşa.
Au trecut într-adevăr vreo 20 de ani, da' mai bine mai târziu, nu?
1 Response
  1. Arlyio Says:

    Eu sunt curios de ceva vreme să văd procesul de balotare. De fiecare dată când dau cu ochii de ruladele alea, și se întâmplă destul de des, mă întreb cum o mașinărie le poate face astfel. ;))


toateBlogurile.ro