Monştrii pentru copii

Pregătirile pentru noul an şcolar m-au făcut să deschid uşile diverselor magazine. Bineînţeles că am pierdut mai mult timp decât mă aşteptam, dar să zicem că am rezolvat în proporţie de 95% ce aveam pe listă, deci n-are rost să mă plâng.
Şi atunci care-i problema?!
E una pentru care eu nu am reuşit (şi probabil nu voi reuşi toată viaţa) să dau un răspus de om cât de cât normal. Dar poate mă ajută careva...

Încă stau şi mă întreb ce 'designer' meseriaş trebuie să fi fost cel/cea care a creat pentru copiii de 3-5 ani bluziţele cu cap de mort pe ele???!!!
Un geniu, n-am ce zice.
N-aş fi crezut dacă nu le-aş fi văzut.... (se găsesc la Takko).

Altă minte foarte strălucită a trântit pe coperţile unor caiete tip I (care se folosesc în clasa I) nişte desene de ţi se zburleşte părul pe spinare: nişte monstruozităţi cu figuri de te sperie pe tine, ca adult, darmite pe picii de 7 ani care ar trebui să pună zilnic mâna pe respectivul caiet.

Există însă şi soluţii (deocamdată). Dacă pentru caiete poţi apela la îmbrăcători colorate şi mate, varianta ajutătoare pentru bluze se numeşte 'cumperi altceva'.
Dar simpla prezenţă a unor asemenea mărfuri pe rafturile magazinelor demonstrează cam pe unde suntem şi cât de mult ne afundăm uman, moral şi estetic.
3 Responses
  1. Natalia Says:

    Mă gândesc şi la varianta că azi copiii sunt atât de familiarizaţi cu monştrii desenelor animate încât au nevoie de senzaţii tot mai tari, iar producătorii se conformează cererii :D.


  2. Teo Says:

    Cunosc prea bine tendinţa, dar chiar cap de mort pe hăinuţele unor copii atât de mici??? Parcă e prea de tot.


  3. Natalia Says:

    Stai liniştită, mâine va fi şi mai rău :D. E o adevărată luptă să îi aperi pe copii, atât cât se poate, de nebunia asta...


toateBlogurile.ro