Hai s-o facem!

Let's do it, Romania! Azi e ziua cea mare. Ziua de curăţenie generală în toată ţara.
Trebuie să fi auzit de campania de curăţenie!
S-ar putea să ai multă treabă şi să nu ai vreme "de prostii", dar uită-te puţin în jurul tău. Cum îţi arată România? E plină de mizerii şi gunoaie (la propriu, de data asta). O lăsăm aşa?

Să zicem că azi nu ai cum să faci curat. Dar mâine? Dar poimâine? Dar data viitoare când ieşi la iarbă verde?
Poţi începe cu paşi mărunţi: să nu mai laşi mizerii în urma ta, oriunde vei merge - grătar, fotbal, concert, etc. Până la urmă e o chestie de bună creştere....
Pe cât de măruntă e treaba asta, pe atât de mare e impactul ei: eu, tu, el nu mai lăsăm mizerii în urma noastră, deci e mai curat. Putem fi exemplu pentru alţii, deci poate fi mai curat.
Apoi am putea să-i apostrofăm uşor (sau nu) pe alţii care mai 'uită' sau 'scapă' mizerii pe stradă sau aiurea.

E greu? Deloc.

Putem s-o facem? Sigur.

Vrem?
6 Responses
  1. Anonim Says:

    o initiativa buna, si señor!!


  2. Teo Says:

    gracias! o susţii în practică?


  3. Anonim Says:

    categoric


  4. Anonim Says:

    Impreuna cu 27 de prieteni am facut o echipa si ne-am inscris in "Let's do it, Romania!" si ne-am ales zona Ghimbav si Codlea, noi toti fiind din Brasov! Ne-am cumparat saci, manusi, ne-am urcat in masini, ne-am mai rugat de altii sa ne duca si sa ne aduca si uite-asa, ne-am apucat de facut curat! Nu iti pot povesti ce am vazut, ce am mirosit, pe ce am pus mana, chiar daca eram protejata de manusi .. m-am spalat azi pe 200 de mii de ori pe maini.. si sper sa uit cat mai repede pe ce am pus mana! Nu am putut sa cred, ca noi care stam la oras, in municipii, noi, romanii ne c _ _ _m si ne p_ _ _ m in tara asta, unde noi avem si munte si mare si rauri si dealuri si campie, toate gratuit, si nu am depus nici macar un efort sa le avem! Poate daca ar trebui sa platim pentru o gura de aer curat, poate numai asa am sti noi, oamenii, animale sociale, sa nu ne mai c _ _ _m si ne p_ _ _ m in tara asta pentru care nu am facut nimic. Si stii ce e mai haios? Persoanele de etnie roma, tiganii, treceau pe langa noi, in carutele lor, si radeau de noi si ne intrebau: "Da' ce ma, v-au angajat astia de la primarie?", "Ce ba, ati venit sa faceti curat la tigani?" Tare, nu? Daca am amenda fiecare persoana care arunca o hartie pe jos, un chistoc de la tigara, care manaca ca animalele seminte oriunde ar fi, la munte, in mare, pe plaja, in fata blocului, care arunca ambalajele, peturile, scutecele nurdare in apa, pe plaja, la "iarba verde", la gratare sau pur si simplu in parc in centrul orasului, poate asa nu am ajunge sa platim gura de aer curat dupa care tanjim asa de tare!
    Alexandra


  5. Anonim Says:

    Alexandra,
    putini sunt ca tine....
    Greu se va schimba mentalitatea romanului....usor e sa strici si sa murdaresti, sa furi si sa razi de altul care nu fura...Cred ca inca nu suntem constienti de ceea ce avem.
    Sper ca acest mesaj al tau sa sensibilizeze populatia romana.


  6. Teo Says:

    @Alexandra
    Îmi scot pălăria în faţa ta şi a prietenilor tăi.
    Vorba anonimului de mai sus, mentalitatea ne va da mult de furcă şi de acum încolo.


toateBlogurile.ro