Ce fac cu medicamentele expirate?

Întrebarea asta a început să-mi dea târcoale de când am citit pe prospect cum că medicamentele nu se aruncă nici în apa menajeră, nici la gunoi. Recunosc că până să aflu treaba cu aruncatul, tot ce expira ajungea în coşul cu gunoi.

Tot pe prospect scrie să întrebi farmacistul ce poţi face cu medicamentele expirate.
Citit şi făcut. Reacţia farmacistei? Mai-mai să se cocoşeze de râs când am întrebat-o. Când şi-a dat seama că totuşi nu-mi arde de glumă, m-a sfătuit să le pisez şi apoi să le arunc la gunoi!

Nu mă las cu una, cu două şi întreb la altă farmacie. Mă sfătuieşte să caut un crematoriu (!) sau să le ard în curte! Că ei au contract cu o firmă care se ocupă de distrugerea medicamentelor expirate, dar le dau doar pe cele de pe stoc, nu primesc şi de la populaţie.
La farmacia nr.3 mi se spune să le arunc direct la gunoi.

Simplu, nu?!
1 Response
  1. Sorina Says:

    Si daca nu avem curte? Merge si in apartament? Cred ca am sa ma duc si eu pe la farmacie sa intreb, poate asa incep si ei sa-si puna intrebari si sa ... primeasca si de la populatie... medicamentele expirate, bineinteles.


toateBlogurile.ro