M-am apucat de bere :))

Ok, deci am trecut de 30 şi n-am băut niciodată bere. De ce? Pentru că nu mi-a plăcut mirosul şi n-am avut niciun motiv serios să-l ignor ca să degust măcar berea. Dar... există un început pentru orice, nu?
Odată cu problemele la rinichi mi s-a tot spus că şi berea m-ar putea ajuta să scap de nisip. Azi aşa - mâine aşa; azi un medic - mâine altul, semn că e chiar serioasă treaba.
Înainte să scap de piatra de la rinchi mi-a fost totuşi teamă să mă apuc de consumat bere ca nu cumva piatra s-o ia la vale, ceea ce ar fi fost cam nasol (probabil c'am fost un fel de noră care s-a temut de drobul de sare, dar să vă fi văzut în locul meu ;P). Tocmai de aceea m-am apucat de băut bere după litrotipsie (procedură explicată într-un material mai jos).
"Evenimentul" s-a întâmplat acum două zile şi... n-a fost dureros deloc :)).
Cătălin a vrut să încep cu o bere mai dulce (şi, implicit, mai scumpă decât berea obişnuită) ca să mă prindă gustul, dar am refuzat. Păi dacă mi-ar fi plăcut... dădeam faliment în timp, având în vedere că propunerea lui Cătă era cel puţin cinci ori mai scumpă decât berea obişnuită:)).
Aşa că am început cu bere absolut normală şi... supriză. Chiar nu-i aşa îngrozitoare pe cât mă aşteptam. Un pahar în prima zi, un pahar a doua zi şi, având în vedere că vara-i în faţă, s-ar putea să mă reprofilez :))
Trăiască berea!
14 Responses
  1. Anonim Says:

    Hai noroc! Îţi doresc o relaţie bazată pe încredere şi respect reciproc cu halba de bere :) E un început promiţător, azi-mâine descoperi "proprietăţile terapeutice" ale palincii... :)) Cum ar zice un celebru domn într-un film celebru: "I think this is the beginning of a beautiful friendship."


  2. Teo Says:

    Merci, merci! Cătă zicea că următorul pas e whiskey cu redbull! Pân' la pălincă mai e! ;))


  3. Anonim Says:

    Se poate si mai bine: spirt medicinal tras prin paine! - de preferinta Mona -
    :))


  4. Nikko Says:

    Hehehe, si mie mi s a intamplat acelaso chestie :)

    Din cand sunt in Romania, am nisip la rinichi... si nu eram un mare fan de bere... dar acuma beau numai pentru nisip :)

    Nikko

    PS : scuza-ma daca nu scriu bine, sunt francez, de 5 ani la BV :) Fain blogul tau apropo! bravo !


  5. Teo Says:

    Nikko, merci pour votre commentaire et pour votre compliment... Acum îmi cer eu scuze pentru eventualele greşeli. Deh, cunoştinţele mele de franceză au intrat la naftalină de mai bine de 5 ani.
    Ei, şi dacă ai adus vorba de bere... hai sus paharul!!!! ;)


  6. Nikko Says:

    Et Tchin-Tchin !! Vous parlez français !! Et moi qui cherche des gens qui parlent français ! Vous êtes à Brasov ?


  7. Teo Says:

    :)) după ce am scris comentariul de mulţumire în franceză, am făcut un mic calcul! cei 5 ani de când n-am mai vorbit franceza sunt de fapt de aproape trei ori mai mulţi :D, dar nu contează, există dicţionare :))
    Non, je ne suis pas a Braşov, din păcate! Mais, ques que vous faites a Brasov?


  8. Nikko Says:

    :) Sunt aici de 5 ani si am o firma :)

    Imi place mult BV :) Dar daca vrei, pot sa te ajuti sa iti revina franceza, mi ar face placere :)

    O zi buna :)


  9. Teo Says:

    :)) merci, merci! Să înţeleg că ai firmă de traduceri? =))


  10. Nikko Says:

    hehehe, nu :p

    Mais que penses-tu de discuter en français, afin que tu te rappelles de cette belle langue ? :)

    Bonne journée

    Nikko


  11. Nikko Says:

    Apropo, am raspuns :)


  12. Teo Says:

    J'ai rien recu :(


  13. Nikko Says:

    Non, quand je vérifie danes "messages envoyés", mon message est bien parti sur H...


  14. Teo Says:

    Hei, vezi că trebuia în româneşte :))


toateBlogurile.ro