Despre oameni

Îmi plac oamenii. Îmi place să-i privesc, să-i ascult, să-i analizez. Îmi plac oamenii simpli care, fiecare în parte, de fiecare dată, îmi dau câte o fărâmă de "ceva frumos". Câte o învăţătură pe care cu drag o primesc, o vorbă simplă şi înţeleaptă, o concluzie incredibil de uşoară şi logică, o povaţă de pus bine pentru zilele ce vor urma, un gând curat atât de necesar şi greu de găsit în vremurile prezente.
Oamenii mai puţin simpli mă fac, de fiecare dată, să înţeleg că singuri îşi complică viaţa, ba chiar sunt maeştri în a-şi pune singuri piedici şi a-şi da mereu şi mereu cu stângu'-n dreptu'.
Oamenii mai puţin simpli au darul de a-şi otrăvi inima cu gânduri, vorbe şi fapte mânaţi de un vârtej incontrolabil în mare parte. Dar pot fi condamnaţi?
Oamenii simpli văd lumea, cerul şi pământul mult mai frumoase. Fiind obişnuiţi să le vadă aşa, nu le pot deschide ochii şi oamenilor mai puţin simpli. Ce păcat...
Le mulţumesc oamenilor simpli pentru tot ce mi-au arătat şi m-au lăsat să învăţ.
Le mulţumesc oamenilor mai puţin simpli pentru tot ce mi-au arătat şi m-au lăsat să învăţ.
6 Responses
  1. noris Says:

    o zi placuta..imi place ce scrii felicitari...poate ca tinind cont ca ceea ce scrii ramane si fiind pagina ta..sunt putin cam scortos..ruginit chiar...in discutii private e altfel...mi-ar face placere sa putem discuta..eventual pe messenger...o zi placuta..felicitari..numai frumusete..


  2. Marian Says:

    Frumos si foarte adevarat.


  3. Alex Says:

    Intr-adevar, de multe ori oamenii simpli au o perspectiva mult mai sanatoasa a ceea ce ne inconjoara. Insa si simplitatea asta e buna pana la un anumit punct. Ca e plin de oameni mult prea simpli in jurul nostru !
    Zilele astea o sa iti scanez blogul, cu voia ta, desigur ! Promit sa revin cu comentarii, weekend placut !


  4. Teo Says:

    @Alex
    Ce înţelegi prin "scanat blogul"? :D


  5. Alex Says:

    Teo, inseamna a citi de la totul, de la cap la coada. Scuza-mi reflexele verbale de inginer :-)
    Poate ar trebui sa lansezi o rubrica gen 'coltul inginerului' unde sa ne dam cu parerea si noi astia cu privire inteligenta dar care nu prea putem sa ne exprimam :-P


  6. Teo Says:

    =))
    Mă gândeam eu că înseamnă să-l iei la puricat, dar am zis că poate în "termeni tehnici" are alt înţeles.
    Cât priveşte puterea de exprimare a inginerilor.... uite aici:
    "Unsprezece persoane atârnau de un cablu fixat de un elicopter. Erau zece economişti şi un inginer.
    Deoarece cablul nu era suficient de solid să-i ţină mult timp pe toţi, s-au decis ca unul din ei să se sacrifice pt. ca ceilalţi să se poată salva. Nu s-au putut hotărî, cine să fie nenorocitul, aşa că, in final, inginerul a ţinut un discurs foarte impresionant. El a spus că va da drumul cablului de bună voie, deoarece inginerii sunt obişnuiţi să facă orice pt. firma lor, să se sacrifice pt. familia lor, să ofere totul firmei, să facă ore suplimentare şi să nu primească nimic în schimb.
    După ce a terminat discursul lacrimogen, toţi economiştii au început să-l aplaude…"


toateBlogurile.ro