2 lovituri serioase

Au trecut 4 luni. 4 luni de clasa I. Cu bune şi rele, cu orar şi teme, cu dezorientare şi nebunie, cu o tonă de lucruri noi şi multe aşteptări (ultimele ale mele, bineînţeles).

Lovitura nr.1:
După 4 luni de şcoală, mă trezesc c-o întreb pe fiică-mea ce-i place cel mai mult la şcoală, ce materii i se par interesante.
Ca orice părinte (enervant de) stresa(n)t, mă aştept să zică germana, engleza, poate chiar matematica!
Fiică-mea, ca orice copil normal şi pasionat de joacă şi lucruri practice, îmi răspunde: desen şi lucru manual!
Era să scot foc pe urechi, nu alta, dar am înghiţit în sec şi am întrebat zâmbind de ce îi plac cele două materii.
Răspunsul a fost simplu şi evident: pentru că ne şi jucăm şi învăţăm şi lucruri noi!

Lovitura nr.2:
"Mama, dar ţie ce-ţi plăcea la şcoală în clasa I?", îmi întoarce copilul curiozitatea!
Huh, asta da întrebare!
Cum să-i spun copilului că m-a lăsat memoria? Că deh, perioada în care am început eu şcoala intră în categoria "a fost odată..."?
Aşa că am confecţionat o semi-minciunică sub formă de răspuns: nu-mi amintesc foarte bine, dar ştiu că îmi plăceau tare mult germana şi româna. Şi chiar dacă n-am făcut prea multă matematică mai târziu, mi-a plăcut şi această materie.

Cât m-a crezut şi ce impact a avut răspunsul meu asupra ei... rămâne de văzut.
Apropo: ţie ce materii îţi plăceau în clasa I? :))
4 Responses
  1. Mon Says:

    desen şi lucru manual


  2. Orlando Says:

    In clasa I mie imi placea romana, defapt citire si scriere parca ii spunea, ca abia asteptam sa invat sa citesc niste carti pe care le primisem si sa-i scriu prima scrisoare strabunicii mele. De matematica n-are rost sa mai zic...niciodata nu am inteles cu ce se ocupa. In rest, ca toata lumea...lucru manual, sport, desen si muzica. Abia in clasa a 2-a am inceput sa invat limba germana, care chiar mi-a placut. Din pacate nu am mai rostit nici un cuvant in germana de vreo 7 ani si am cam uitat tot...

    Spor la invatat ;))


  3. chimia si latina. esti o mama care intelege mersul... dar m-am si distrat la articolul tau... las' c-o sa fie bine :D:D


  4. geanina Says:

    Clasa 1? Să inventez si eu o minciună ?


toateBlogurile.ro