Raport de activitate!

Ce face omul în 11 ani?!
Permiteţi să raportez:
  • am zis da
  • am plecat în concediu după vreo 2 luni, iar din banii de "dar" am cumpărat diverse materiale pentru job (banii i-am recuperat după alte 3-4 luni)
  • am scos perii albi (noroc că-i mai blond şi nu s-a văzut de la început)
  • am executat suişuri şi coborâşuri, că... aşa-i în viaţă
  • am făcut un copil
  • am râs, am plâns, am prins aripi, am ţipat, etc.
  • am apărut pe sticlă
  • am făcut al doilea copil
  • am râs, am plâns...
  • am umblat prin lume
  • am construit
Cel mai important, în toţi aceşti 11 ani, am iubit şi am urât, am zâmbit şi am suferit împreună cu jumătatea mea. Pe 31 mai am împlinit 11 ani de căsnicie. Fericirea noastră nu poate fi explicată în cuvinte, dar o doresc tuturor.
Cât ne priveşte pe noi, mă rog lui Dumnezeu să ne dea putere să le ducem pe toate împreună şi, vorba unei mătuşi bătrâne, să ne dea Dumnezeu haznă de tot ce avem. Şi nu numai nouă.
2 Responses
  1. zarali Says:

    Frumooos! Sa fie intrun ceas bun!La mai mare!


  2. Arlyio Says:

    La mai multi!!! Si n-ai pomenit marea ta iubire? :-w Din cate imi amintesc acolo ti-ai cunoscut iubirea si au putut fi realizate cele 2 „bijuterii“ care se fac din ce in ce mai mari ;;) Nu te iert pentru asta. :P Sau ai numit-o job? /:) Sper ca nu! :-w


toateBlogurile.ro