Amintiri din copilărie

Din 15 septembrie începea distracţia (sau chinul pentru unii). Înainte de '89, la practica agricolă mergeau elevii din clasa a V-a până la liceenii din clasa a XII-a. Toată lumea strângea de pe câmpurile patriei cartofi, porumb, ceapă, morcovi.
Îmi amintesc că nu era zi în care să nu ne luăm la întrecere pentru a strânge mai repede cartofii şi, până trecea din nou tractorul, ne jucam prinselea, săream capra şi tot ce mai era în vogă pe vremea aceea. Ce mai vremuri....

După ani buni de tras chiulul de la recoltarea cartofilor, sâmbătă am prestat din nou! Din păcate, n-am mai sărit capra şi n-am mai jucat prinselea. N-am avut cu cine :))
Toate celelalte au rămas ca pe vremuri: praful, cartofii, tractoarele.
A mai apărut însă un element în plus, nu foarte surprinzător: febra musculară.

 
 

1 Response
  1. Kate Says:

    Buffff am uitat de "tortura" asta, dar imi aduc aminte de Fleischer ce sever era cu stransul cartofilor :)sau daca nu aveai galetusa cu tine.
    Ti-ai putea lasa acuma copiii tai ña stransul cartofilor sau a porumbului, pe ploaie si frig??? Ce ticalosi erau comunistii!!!!
    Te pup


toateBlogurile.ro