Sfârşitul Excel-ului

Inifinitul nu e pentru Excel după cum mă aşteptam. Chiar am crezut că n-are limite, dar nici n-am avut curiozitatea să văd dacă e aşa.
Dar nevoia te învaţă - aşa se zice. Şi uite că m-a învăţat şi deşteptat.
Excelul, doamnelor şi domnilor, are limite. Ca număr de rânduri, limita este la 65.536.
Mai mult nu poate; cel puţin al meu nu poate mai mult de atât:

Ca număr de coloane e şi mai limitat: 256 de bucăţi, adică ajunge până la IV.
Dacă vrei mai mult, te duci pe altă pagină sau îţi deschizi frumuşel un alt document. End of story!

3 Responses
  1. Sorin B. Says:

    Al meu nu are limite, sau inca nu le-am gasit. Am ajuns pe la 100.000 si m-am plictisit:)


  2. Teo Says:

    @Sorin B.
    Hmmmm.Al meu e 2007, probabil al tău e mai deştept :D


  3. SorinB, Says:

    Tot 2007 e, habar nu am ce versiune:)


toateBlogurile.ro