Carnetul roşu

Scotocind printre vechiturile uitate într-un garaj de acasă, am dat peste nişte lucruri foarte interesante. Ce bine e să uiţi câteodată lucrurile într-un loc cât de cât sigur...
Printre altele, am găsit un carnet din vremuri demult apuse :)). Într-o stare perfectă (după un sfert de secol!), carnetul nu e unul de note ci "de evidenţiere a activităţii pionierului"!!! Waw.C'am fost şoim şi apoi pionier al patriei, ştiam, dar c'am avut şi carnet... eh, memoria asta. M-am distrat copios răsfoindu-l şi citindu-l...
Aşadar, din clasa a V-a am avut şi carnet de pionier.
Nici nu mă mândresc, nici nu mă ruşinez; doar mă bucur că l-am găsit.
Peste câţiva ani, voi putea să le arăt copiilor mei o infimă parte din ceea ce a însemnat înregimentarea comunistă. Dovezile palpabile cântăresc, până la urmă, mai mult decât teoria seacă.
toateBlogurile.ro