Ghinion? Soartă?... ACCIDENT!

La aproximativ ora 2 azi noapte s-a auzit pe stradă un buuuuuuuum!
Buimăciţi, aruncăm un ochi pe geam. Nimic deosebit, maşina la locul ei, niciun meteorit prin preajmă, aşa că hai înapoi în pat.
De dimineaţă, priveliştea s-a schimbat:
Am crezut că nu văd bine, m-am frecat la ochi, m-am pişcat de obraz, am făcut ochii mari - maşina tot lovită era!
Pfuai, tunete şi fulgere!!!!
Un 'meseriaş' ne-a aranjat maşina şi a plecat în treaba lui!
C-a fost băut, că s-a speriat - sunt doar ipoteze; cert este că lovitura a fost atât de puternică încât a îndoit şi pragul uşii (se vede într-o poză mai jos).
Detalii:
Nici maşina vecinului n-a scăpat, dar pagubele sunt mult mai mici: oglinda făcută praf şi nişte zgârieturi pe uşă şi aripă:
Din primele verificări, se pare că minunatul şofer era la volanul unui BMW gri.
Vom trăi şi vom vedea...
Bănuiesc că şi-a făcut şi el maşina praf, mai ales că bucăţi de plastic şi metal erau împrăştiate pe zeci de metri. Oglinda sigur nu o mai are:
Aşadar: ghinion sau soartă având în vedere că este pentru a doua oară când cineva ne loveşte o maşină în faţa casei, în toiul nopţii?!

Ce putem face acum? Doar să sperăm! Să sperăm că Poliţia îl va găsi pe dobitoc şi că dobitocul are asigurare valabilă!
5 Responses
  1. Cezara Says:

    Teo, nu sunteti singuri (din pacate...), si noi am patit asta de doua ori! Doar ca noi am gasit si vinovatii, ceea ce sper sa gasiti si voi! :(


  2. Lili Says:

    Si noi am patit-o acum vreo luna, intr-o parcare in oras ... autor necunoscut; toata distractia 1000 de lei


  3. Cris Says:

    Daca nu ma insel, voi ati mai patit-o ...Poate aveti bafta sa gasiti faptasul si de data asta!


  4. Teo Says:

    @Cezara
    Merci. Speranţa moare ultima...

    @Lili
    Nasoooool, aşa distracţie....

    @Cris
    Da, acum vreo 2-3 ani, un şofer turmentat ne-a rezolvat şi cealaltă maşină; tot noaptea, tot în faţa casei....


  5. Kate Says:

    Preocuparea cea mare este: ce face un asa sofer la volan???? Un pericol public!


toateBlogurile.ro