Spionaj online

Mare, dar mare-mare dreptate a avut cine-a zis că cel mai facil spionaj este cel online, în special prin rețelele sociale (Facebook, Twitter, Hi5, LinkedIn, etc.).
Mai tot deţinătorul de vreun cont pune poze, cu nemiluita chiar, dă din casă tot, de bunăvoie, spune ce face - unde merge, cu cine, cum e, cum nu e, etc.
Nu-ţi rămâne decât să dai un click şi poţi afla...

Aşa şi eu.
Pentru că tot nu ştiam prea multe lucruri despre două persoane cu care colaborez în ultima perioadă, am dat un search pe Google şi Facebook. Şi... le-am găsit. Poze, detalii despre carieră, etc.
E adevărat că şi internetul suportă multe şi oricine poate scrie orice, dar ideea e că poţi afla multe despre cineva dacă ştii să cauţi.
Apropo, caută-ţi şi tu numele pe internet; s-ar putea să ai surprize mari.
2 Responses
  1. Arlyio Says:

    Trist este că o dată ce ai pus o informaţie pe net, nu mai dispare orice ai face. Chiar dacă te hotărăşti la un moment dat, de exemplu, să ştergi un cont.


  2. Ganduri Says:

    Ei bine,cu toate astea ne facem,lasam deoparte ideea de spionaj informational si ne pacalim/mintim singuri,cum ca,aceste site-uri de socializare sunt o joaca de copii mai mari.

    Mai nou,angajatorul de cauta pe Facebook,asa cum s-a intamplat si cu un amic de al meu,s-a angajat la o firma de consultanta,apoi seful sau,ia facebocit numele ca sa vada poze care aratau o latura non-profesionista a prietenului meu,asa ca a fost dat afara.

    Ce pot spune,plasa spionajului,conspiratilor,furtului de informatii etc,a devenit atat de comlexa incat oferim noi singuri,tot ce doresc sa afle despre noi!


toateBlogurile.ro