În ce lume trăim?

În weekend a trebuit înlocuită încuietoarea la maşină, uşă faţă-stânga. A costat 500 de lei numai piesa, fără manoperă!!!!!!!!!!!!!!
Sunt încă sub şoc!
Cum poate să coste atât de mult o chestie atât de mică şi oarecum neînsemnată. Recunosc că n-am idee de preţuri în privinţa pieselor de schimb de la maşini, dar totuşi, 500 de lei o chestie care ţine uşa închisă, deci nici nu pune maşina în mişcare, nici n-o alimentează în vreun fel. Iar maşina e una comună; nu-i nici Merţan, nici Beamveu sau Porsche, e doar un Seat.
Salariul minim brut pe economie este 670 de lei.
Deci, în ce lume trăim????
4 Responses
  1. Anonim Says:

    Noua nu ni se mai inchidea geamul si piesa aceea (doar parte mecanica)de fapt niste sarme articulate intre ele, fara manopera - a costat 200 lei; sa-nteleg ca am scapat ieftin.


  2. Anonim Says:

    La salariul minim pe economie, nu iti permiti nici macar un seat.....rabla, cum zici tu...nici mertan, nici bamveu....asa ca, nu mai am nimic de adaugat decat ca nu iti pot plange de mila. Plang de mila celor orfani si bolnavi! Cred ca ar fi bine sa te rezumi la sfaturi practice pentru gospodine:)


  3. Teo Says:

    @Anonim (1)
    Oare chestiile complicate la ce sume se ridică, în condiţiile astea? :D

    @Anonim (2)
    Salariul brut pe economie era termen de comparaţie! Nici n-am cerut "să-mi plângi de milă" tu sau oricine altceva. Pe BLOGUL PERSONAL, am postat doar o constatare... personală!


  4. Anonim Says:

    Ma invart in domeniul tinichigiei, in general a masinilor, preturile pieselor sunt destul de mari dar nu se magnifica "durerea" atat de mult cand un salar este de 1200 euro. Romania are multeeee de schimbat, in primul rand invidia, daca ai un "mertan" sau o "rabla", iar al 2-lea ca femeie exista la fel ca si barbatul, nu numai la oala! :)


toateBlogurile.ro