Will&Kate (mici răutăţi după nuntă)

Nunta secolului - aşa se zice c-ar fi fost. Prinţul William şi Kate Middleton s-au luat. În sfârşit a trecut şi 29 aprilie!
Presa din toată lumea a vuit, după cum bine am simţit pe pielea noastră.
Înainte de eveniment s-au făcut pariuri, pronosticuri, pregătiri peste pregătiri...
Apoi au venit ziua cea mare şi momentul în care mireasa s-a arătat lumii. A şocat/impresionat prin simplitate.
Urmărind-o la TV, mie mi s-a făcut milă de biata fată. Sincer. Câtă presiune pe umerii ei...
Se zice că ziua nunţii este cea mai fericită zi din viaţa unei fete!? Eu zic că aşa ar trebui să fie, însă depinde de norocul fiecăreia.
Cât de fericită o fi fost Kate ştiind că n-are voie să greşească nimic, că miliarde de ochi o privesc, că trebuie să se ridice la nivelul aşteptărilor regale, etc.?
Înainte să apară, mă întrebam dacă o fi dormit în noaptea dinaintea nunţii; când am văzut-o, mi-am zis că n-a prea dormit.
Fără să fiu răutăcioasă, eu zic că arăta cam obosită. Ştiu, toată lumea a aclamat-o şi a lăudat-o cât e de frumoasă. Este, dar în prima parte a nunţii mi s-a părut epuizată, încercănată, îmbătrânită chiar. Atât imaginile live transmise de televiziuni cât şi fotografiile spun acelaşi lucru:
Cu un zâmbet larg a încercat să ascundă tensiunea incredibilă a fiecărei secunde. Câteodată a reuşit:
Nu ştiu ce presupune eticheta regală, dar cred că nu i-a fost uşor.
Şi totuşi, Kate Middleton (29 de ani) a devenit Catherine, ducesă de Cambridge, iar partea grea abia acum s-ar putea să înceapă. Rămâne de văzut....

Ce-am mai văzut la nuntă? Pălării, după cum era de aşteptat. Unele frumoase, deosebite, elegante, pălării în sensul clasic, altele... nişte chestii ataşate capetelor.
Regina Elisabeta (bunicuţa mirelui) a fost la înălţime, bineînţeles. Elegantă şi remarcabilă la cei 85 de ani:
Distinse au fost şi regina Sofia a Spaniei şi prinţesa Letitia:
În schimb, prinţesele Eugenie şi Beatrice au purtat pe cap niscai pălării de tot râsul. Pălăria lui Beatrice (dreapta) chiar s-a ales cu un cont pe Facebook nu tocmai măgulitor!
Alte ciudăţenii ce-au acoperit capete regale:
regina Margareta a II-a (Danemarca)
ducesa Kent
Sophie - contesă de Windsor
Nici principesa Margareta a României nu s-a lăsat mai prejos, din păcate (părerea mea), purtând un evantai pe cap. Îmi amintesc că la nunta lui Charles cu Camilla, principesa Margareta a purtat o pălărie ceva mai clasică, dar deosebit de elegantă. Atunci a fost remarcată şi felicitată pentru alegere de comentatorii de la CNN...
După cum era de aşteptat, celebrităţile şi duduile dornice de atras privirile au încercat din nou să iasă în evidenţă; şi au reuşit - tot prin "accesorii" de cap:
Victoria Beckham
Tara Tomkinson (dreapta) - prezentatoare TV
E clar, nu? Orice antenă parabolică, covrig sau pană de struţ pot fi folosite pe post de pălărie!

Şi încă ceva: jos pălăria pentru Pro TV.
Dintre toate posturile româneşti care au transmis nunta în direct (TVR 1, TVR Info, Pro TV, Antena 1, Antena 3, Realitatea) doar Pro TV a tradus prin titrare cununia religioasă de la Westminster Abbey.
În timp ce celelalte posturi n-au tradus nimic din slujbă sau cel mult aveau câte un translator care încerca să redea cât de cât ce se spunea acolo, Pro TV s-a pregătit din timp cu titrarea. Nota 10 cu felicitări!
3 Responses

  1. Lucian Ancu Says:

    Chiar asa nimic de Pippa ?


  2. Teo Says:

    @Cippy
    Danke!

    @Lucian Ancu
    Am uitat de Pippa. :)) Prea bronzată şi prea scobitoare, dar de gustibus...
    Ce i-aş reproşa totuşi ar fi culoarea rochiei. După umila mea părere, la nuntă doar mireasa ar trebui să poarte alb (sau nuanţe de alb). În rest, cred că şi ea a avut o căruţă de emoţii, mai ales că n-avea voie să se împiedice c'ar fi provocat... o reacţie în lanţ. :D


toateBlogurile.ro