Laudă online

Ca orice utilizator de internet şi posesor de e-mail, primesc zilnic tot felul de bălării. Adică informaţii nedorite, spam-uri cu căruţa şi invitaţii cu kilele. Ieri am primit una care mi-a atras atenţia niţel.

"Va invitam sa vizitati pagina web www.Aliluia.Ro pentru a oferi impreuna lauda lui Dumnezeu."

Cum? Stai aşa să înţeleg! "Va invitam sa vizitati pagina web www.Aliluia.Ro pentru a oferi impreuna lauda lui Dumnezeu." - măi să fie!

Ok, am priceput: de toate pentru toţi în online!
Cu Dumnezeu înainte!
1 Response
  1. haha. si eu am primit emailul si o sa scriu cand imi va veni inspiratia. is ai naibii astia. eu m-am certat cu un popa blogger pe care l-am laudat dar l-am si criticat. m-a blagoslovit de nu mai am noroc 7 ani :)) astept cu interes site-ul www.spovediti-va-online.ro :))


toateBlogurile.ro