O furnică într-un laptop

Ce au în comun o furnică şi un laptop? Habar n-am, dar pot găsi răspunsuri: amândouă pot fi negre, de exemplu, sau el să stea în drumul ei, sau cine ştie...
Ce face o furnică într-un laptop? Ei bine.... poate face multe: se poate prăji, poate încurca iţele, etc. Astea sunt variantele la care m-am gândit când o insectă din asta mi-a violat laptopul.
Zilele trecute am descoperit cu stupoare (în plină iarnă) o furnică plimbându-se voioasă pe carcasa laptopului. Până s-o prind ca să-i schimb promenada, a zbughit-o în laptop printr-un orificiu lateral.
Biiiiiig problem!
Eu, nepricepută într-ale hard-ului şi panicoasă când e vorba de pc-ul propriu, deja îmi închipuiam c-o să ia foc laptopul, că nenorocita o să-mi distrugă munca din ultimii ani, că va fi vai şi amar....
În cele câteva secunde de agonie mi-a trecut prin cap şi posibilitatea egoisto-criminală ca furnica să se prăjească fără alte urmări pentru computer - deh, speranţa moare ultima.
Ei bine, nici una, nici alta.
La un moment dat, o văd pe furnicuţă ieşind tacticoasă şi nevătămată pe unde intrase, şi probabil cu dorinţa de a descoperi mai departe noutăţile tehnologice.
Hei cucoană, până aici ţi-a fost! Da' crezi că te mai las să-mi dai palpitaţii? Ia treci mătăluţă în ghiveciul cu flori şi descoperă ce mai e nou pe acolo!
Zis şi făcut. Am luat-o frumuşel în mână şi am plasat-o pe o frunză.
Huh, am scăpat de data asta!
toateBlogurile.ro